S ohledem na aktuální epidemiologickou situaci v ČR budou osobním kontaktem v úředních hodinách na pracovištích městského úřadu obslouženi pouze klienti, kteří se předem telefonicky objednali na příslušném pracovišti.
V souladu s přijatými krizovými opatřeními žádáme klienty o následující dodržování opatření:
- Upřednostnění vyřizování úředních záležitosti v maximální možné míře písemně, elektronicky či telefonicky.
- Veškeré dokumenty od klientů jsou přijímány prostřednictvím pracoviště podatelny, pokud nebyl s pracovníkem domluven jiný způsob.
- Upřednostnění bezhotovostních plateb.
- Vstup do budovy městského úřadu a pohyb po něm je možný pouze za použití ochranných prostředků dýchacích cest (nos, ústa), kterými jsou:
- respirátor nebo obdobný prostředek (vždy bez výdechového ventilu) splňující minimálně technické podmínky a požadavky pro výrobek, včetně filtrační účinnosti 95 %, dle příslušných norem (např. třídy FFP2/KN 95)
- zdravotnická obličejová maska (rouška) nebo obdobný prostředek naplňující minimálně všechny technické podmínky a požadavky pro výrobek normy ČSN EN 14683+AC
- opatření týkající se ochranných prostředků se nevztahuje na děti do 2 let věku.
- Při pobytu a pohybu po budově je nutné dodržovat rozestupy mezi osobami minimálně 2 metry
- Při vstupu do budov městského úřadu je nezbytné provést dezinfekci rukou.
- Žádáme, aby do budovy úřadu nevstupovali lidé s respiračními obtížemi.
Sociální sítě