Cesta: Titulní stránka
Za účelem plynulejší, pohodlnější a přehlednější odbavování klientů byl zřízen vyvolávací a rezervační systém. Tento systém je k dispozici na:
Umožňuje odbavení dvěma způsoby.
Klient po příchodu sám volí požadovanou službu na tiskárně lístků vyvolávacího systému umístěného:
Obdrží lístek s číslem odbavení. Volán bude klient dle čísla k příslušné přepážce. Systém přiděluje lístky až do vyčerpání denní kapacity pracoviště.
Na této stránce naleznete odkaz pro internetové objednání termínu. Pro objednávání je vyhrazen pouze určitý počet volných míst v každém dni. Je možné se objednat maximálně 30 dní dopředu.
Po vyplnění registračních údajů obdrží klient na e-mail výzvu k potvrzení objednávky. Po potvrzení objednávky je objednávka zaregistrována a klientovi je přidělen identifikační kód s provozními pokyny pro odbavení.
Klient přichází s potvrzením o rezervaci termínu. Kód, který byl zaslán na e-mail klienta, je třeba zadat na tiskárně lístků v sekci „Klienti objednaní z internetu“ a klient je volán ve sjednaný čas na příslušnou činnost. Identifikační kód bude aktivní v rozmezí +/- 15 minut od sjednaného času. V případě, že se v tomto intervalu klient nedostaví, objednávka propadá.
Na úvodní stránce objednávkové aplikace se nachází odkaz „Zrušit objednávku“. Klient vyplní elektronický formulář a potvrdí zrušení objednávky. Objednávka je ze systému smazána.
Zpracování osobních údajů probíhá pro zpracování Vašeho požadavku na základě čl. 6, odst. 1, písm. e) GDPR ("Zpracování je nezbytné pro splnění úkolu prováděného ve veřejném zájmu"). Údaje jsou zpracovávány pro účel:
Údaje pro tento účel zpracovává společnost Kadlec - elektronika, s.r.o., IČO: 25518402 na základě smlouvy s městem Kostelec nad Orlicí a jsou vymazány po uplynutí termínu objednání.
Zobrazit aktuální dokumenty | archiv dokumentů | dokumenty včetně archivu
Zobrazit vyhledávací formulář »
Sociální sítě