Kostelec nad Orlicí
Oficiální internetové stránky


Vyhledávání

 

Sociální sítě

  • Facebook
  • Youtube


Cesta: Titulní stránka

 

Rezervační systém

Vyvolávací a rezervační systém Městského úřadu Kostelec nad Orlicí

 
 
 
   

Za účelem plynulejší, pohodlnější a přehlednější odbavování klientů byl zřízen vyvolávací a rezervační systém. Tento systém je k dispozici na:

  • Ekonomický odbor: centrální pokladna
  • Organizačně správní odbor a živnostenský úřad: občanské průkazy, cestovní doklady, evidence obyvatel
  • Odbor dopravy: registr vozidel, registr řidičů

Umožňuje odbavení dvěma způsoby.

  • klient přichází bez předchozí rezervace termínu a jeho odbavení je závislé na počtu čekajících klientů,
  • klient přichází s internetovou rezervací termínu a je odbaven v čase sjednané schůzky.

Odbavení bez rezervace termínu schůzky

Klient po příchodu sám volí požadovanou službu na tiskárně lístků vyvolávacího systému umístěného:

  • Občanské průkazy, cestovní doklady, evidence obyvatel, centrální pokladna: vstupní hala u vchodových dveří úřadu
  • Registr vozidel, registr řidičů: na chodbě naproti výtahu

 Obdrží lístek s číslem odbavení. Volán bude klient dle čísla k příslušné přepážce. Systém přiděluje lístky až do vyčerpání denní kapacity pracoviště.

Odbavení s rezervací termínu schůzky

Na této stránce naleznete odkaz pro internetové objednání termínu. Pro objednávání je vyhrazen pouze určitý počet volných míst v každém dni. Je možné se objednat maximálně 30 dní dopředu.

Po vyplnění registračních údajů obdrží klient na e-mail výzvu k potvrzení objednávky. Po potvrzení objednávky je objednávka zaregistrována a klientovi je přidělen identifikační kód s provozními pokyny pro odbavení.

Klient přichází s potvrzením o rezervaci termínu. Kód, který byl zaslán na e-mail klienta, je třeba zadat na tiskárně lístků v sekci „Klienti objednaní z internetu“ a klient je volán ve sjednaný čas na příslušnou činnost. Identifikační kód bude aktivní v rozmezí +/- 15 minut od sjednaného času. V případě, že se v tomto intervalu klient nedostaví, objednávka propadá.

Návod na zrušení schůzky

Na úvodní stránce objednávkové aplikace se nachází odkaz „Zrušit objednávku“. Klient vyplní elektronický formulář a potvrdí zrušení objednávky. Objednávka je ze systému smazána.

Prohlášení o zpracování osobních údajů

Zpracování osobních údajů probíhá pro zpracování Vašeho požadavku na základě čl. 6, odst. 1, písm. e) GDPR ("Zpracování je nezbytné pro splnění úkolu prováděného ve veřejném zájmu"). Údaje jsou zpracovávány pro účel:

  • vytvoření a potvrzení rezervace
  • zrušení a potvrzení zrušení z vaší strany
  • upozornění na blížící se termín rezervace
  • kontakt ze strany města v případě neočekávaných okolností

Údaje pro tento účel zpracovává společnost Kadlec - elektronika, s.r.o., IČO: 25518402 na základě smlouvy s městem Kostelec nad Orlicí a jsou vymazány po uplynutí termínu objednání.



 
 
 

Kontext

Umístění: Složky dokumentů > ÚŘAD > Rezervační systém

Zobrazit aktuální dokumenty | archiv dokumentů | dokumenty včetně archivu

Zobrazit vyhledávací formulář »


Informace v patě

Nyní jste v módu "Bez grafiky". Přepnutím do grafického módu zobrazíte standardní verzi webu.

web & design , redakční systém