S ohledem na krizová opatření vlády ČR a aktuální epidemiologickou situaci v ČR budou osobním kontaktem v úředních hodinách na pracovištích městského úřadu obslouženi pouze klienti, kteří se předem telefonicky objednali na příslušném pracovišti.
Úřední hodiny jsou pro veřejnost upraveny následovně:
- pondělí v čase 11:00 – 16:00 hod
- středa v čase 11:00 – 16:00 hod
Úřední hodiny podatelny a centrální pokladny zůstávají beze změny.
V souladu s přijatými krizovými opatřeními žádáme klienty o následující dodržování karanténních opatřeních:
- Upřednostnění vyřizování úředních záležitosti v maximální možné míře písemně, elektronicky či telefonicky.
- Veškeré dokumenty od klientů jsou přijímány prostřednictvím pracoviště podatelny, pokud nebyl s pracovníkem domluven jiný způsob.
- Upřednostnění bezhotovostních plateb.
- Vstup do budovy městského úřadu je možný pouze za použití ochranných prostředků dýchacích cest (nos, ústa), jako je respirátor, rouška, ústenka, šátek, šál nebo jiný prostředek, který brání šíření kapének.
- Dodržování odstupu mezi osobami alespoň 2 metry.
- Při vstupu do budov městského úřadu je nezbytné provést dezinfekci rukou.
- Žádáme, aby do budovy úřadu nevstupovali lidé s respiračními obtížemi.
Sociální sítě