Cesta: Titulní stránka
Přehled nabízených služeb Finanční správy v rámci kompenzace dopadů na občany obcí, v nichž dojde ke zrušení Územních pracovišť v Dobrušce a v Kostelci nad Orlicí
Finanční správa na základě zkušenosti ohledně poptávaných služeb a pozitivní zpětné vazby od veřejnosti v období tzv. daňových kampaní zajistí:
Veřejnost oceňuje zejména v období podávání daňových přiznání k dani z nemovitých věcí a k dani z příjmů aktivní komunikaci a osobní pomoc pracovníků finančních úřadů. Finanční správa proto rozšíří počty výjezdů do příslušných obcí:
■ dosud byly uskutečňovány 1-2 výjezdy/měsíc po dohodě se starosty
■ budou přítomní nejméně 2 odborní pracovníci FÚ s technickým vybavením
■ leden - daň z nemovitých věcí
■ březen - daň z příjmů (v listinné („papírové“) podobě)
Finanční úřady místně příslušné dotčeným obcím zajistí v období tzv. daňových kampaní také rozšířenou telefonickou podporu a konzultační služby pro daňové subjekty. Veřejnost bude moci využít telefonické konzultace s odbornými pracovníky finančních úřadů.
■ konzultační linky budou k dispozici v úředních dnech (pondělí, středa) v období leden a březen (jako doplněk k výjezdům do obcí)
■ předpokládá se zajištění specialistů na daň z nemovitých věcí (leden) nebo daň
z příjmů fyzických osob (březen)
Již současným standardem jsou prodloužené úřední hodiny na všech finančních úřadech v posledním týdnu před koncem lhůty pro podání daňových přiznání k dani z příjmů a v poslední den lhůty v čase
8:00 až 17:00.
V případě zájmu dodá Finanční správa s předstihem obecnímu úřadu tištěné formuláře daňových přiznání, aby je mohli poskytnout občanům, kteří podávají přiznání v listinné („papírové“) podobě.
Zobrazit vyhledávací formulář »
Sociální sítě